22.22

ja, det såg ikväll, hoppas att någon tänkte på mig då :)
Jag vet inte egentligen inte varför man blir glad för att se sådär?
Men men, så var det ialf.

O här sitter jag o planerar min sommar ialf, verkar bli endel flygande som det ser ut..
Måste planera lite eftersom jag ska lämna in sommarjobbs pappret imon,
då måste jag ju veta när jag vill vara ledig! LÄNGTAR!

Ne, nu ska jag duscha, sen sova. jobb 12-17 imon. Sen spinning!
Usch det känns som att jag håller på att bli sjuk, vill inte det!!!!

Sov gott!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

Du, jag såg med 22:22! :)

Jag vet inte heller varför man blir så glad över det, och det är ju speciellt också. Fyra likadana siffror :D

Men är det jag som får alla i min närhet att tänka på det där eller? ;) haha

PUSS

2009-02-16 @ 23:07:46
URL: http://naxelsson.blogg.se/
Postat av: Nina

P.s och nu såg jag 23:23! haha

2009-02-16 @ 23:24:05
URL: http://naxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0