22.22

hehe, jani.
Blev badhuset sen, men fick med Villia me, så två livliga ungar o jag i badhuset.
Shit asså. Två timmar var vi där.
Men vi hade vi..
Ni skulle sätt när jag gick hem, Villia i vagnen o Eddan skulle gå..
Men när vi knappt hade kommit halv vägs hem, säger Eddan att han fått ont i magen,
fattar då att han fått håll..
Han fick då hoppa upp på min rygg.
Så tänk er mig med en barnvagn, en stor väska o sen en unge på ryggen.
Den ni ;) Haha.

Imon blir det att åka o möta upp Niclas i Örebro, Edwin ska ju hem, usch o fy.
Men det är alltid kul att åka med mamma sådär..

Ne, nu ska jag krypa ner brevid lillkillen, ska börja läsa någon ny bok som mamma köpt hem.
Sov gott.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0