19.23

blev ingen spinning ikväll,
skönt att bara vara hemma ikväll, det var ett tag sen.
Jobbade som sagt idag, sen blev det en sväng med Nina o den lilla röda.
Bruce var självklart me :)

Igår kunde jag inte hålla mig längre, blev att klicka hem lite grejer från hm.
Hade tänkte att inte shoppa nått denna månad, men kunde visst inte hålla det längre!

Försöker hitta på nått man kan köpa till Bästa Mandy som fyller 20 snart.
Någon som har nått bra förslag?!

Ne, nu ska jag mysa ner mig i soffan med en varm soppa. GOTT.
Ha en bra kväll!
PUSS




Kommentarer
Postat av: Nina

Mysig dag, mysig bild, mysiga du och nu kom även mys-Nina fram ;)



Grattis på namnsdagen :)

2009-02-17 @ 21:04:52
URL: http://naxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0