Nöjd

Sitter o äter lite frukost, tycker det är lite mysigt att det blit så kallt, så topparna på träder är helt vita. Det ger lite mer "nära jul" känsla :) Får här med mina fårskinns tofflor o mammas störa musse tröja :D
Idag ska jag o Matilda åka ut till Stina o se hennes nya lilla hus, ska bli jätte kul att se hur hon har det! Ska äta lunch o bara umgås lite, är allt för sällan det händer!
Jag ska försöka dra ihop några Bf tjejer på lite julbak, det kan väl va en bra idé att vi någon gång ses?

Igår ja, träningen, det måste jag säga hur nöjd jag är över mig själv. Jag sprang i en hel timme, hade sedan styrka en timme, jag trodde inte jag skulle överleva, men se det gjorde jag :D
Men idag kan jag bara säga att jag har sjuk träningsverk haha, men då är jag nöjd!!!

Nehepp måste gör mig klar, ska gå till Matilda snart.
HA en bra dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0