Fotbollsträning

Usch vad deppigt o negativt mitt senaste inlägg blev, men vi struntar i det. Ibland har visst jag också dåliga dagar!

Just nu sitter jag hemma hos mamma, hon fixar o donar med deras nya kök, så himla fint har det blivit.. Fattas bara golv, kakel och vitvaror nu, sen så är det som vi väntat på i 20 år klart :D
Jag håller på o letar lite julklappar, beställde tre nyss, det är skönt. Jag hatar att vara utan i sista sekund.
Har även varit i köpt två av tre paket till julklappsleken..
Sitter o kollar på biljett till stockholm på nyår, har hittat bra o billiga, men problmet är att jag inte orkar vänta en timme i linköping mnär jag kommer hem så tänkte fjäska så pappa kunde komma o hänta mig :)
Läntar massa till Juldagen för då kommer Nina hem o sen massa till Nyår då jag ska upp o se hur hon har det, ohh :D

Ja, idag ska jag o Olivia ut o pröva träna med Torpa Ais, är ganska nervös över hur det ska gå eftersom det är 1 timme konidtion o sen 1 timme styrka.. Den ni, får se om jag överlever :P

Ni får ha en bra dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0