Biljett bokad

Sitter hos mamma o pappa. Sov här inatt efter en jätte bra dag igår!
Mamma o jag tog tåget vid kvart i två upp till Nkpg, Gick en sväng genom stan innan vi gick till koserthuset.
Vi skulle som sagt på Julkosert med Sonja Alden, Sanna Nilsen, Shirly Clamp och MÅNS :D
Så himla bra var det, rös flera grr, deras toner är bäst!!
Tog några glas och en räkmacka innan tåget gick hem. Då hängde jag med hem hit o vi gjorde kvällsmat o tittade på slutet av idol.. Sen somnade jag som en stock :)
Alltid skönt att komma hem o bli lite bortskämd, hehe

Nu har jag precis bokat tågbiljetter till Nyår, blir att fira det nya året med Nina o hennes nya kompisar. Det ska bli skit kul att se hur hon har det :)

Idag blir det att handla o fixa lite innan kvällen då det blir parteey och barbados :)
Tänkte lägga upp lite bilder från igår, men får bli när jag kommer hem..
Ha en bra dag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 14:22:12
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0