3 dec

o tredje luckan är öppen på min kära chokladkalender :)
Idag har jag haft en lugn morgon, legat o dragit mig i sängen o pratat en stund med Nina me, ohh vad jag vill ha henne närmare..
Men idag bokade jag biljetten till Stockholm på nyår, det var en självklart val att åka upp till henne, inget att tveka på :)
Ska bli så kul att få se hur hon har det där uppe..

Igår var jag o Matilda som sagt ute i Bälaryd för att hälsa på Stina, se hur hon hade det. O shit båda två åkte där ifrån o var sjukt avis, så himla mysigt litet hus har de skaffat sig. Så som alltid Stina tjatat om att hon vill bo, med hästar o kossor utanför huset. Så glad för hennes skull :)

Nu tänkte jag dra mig till körskolan, sen hoppas jag på att Matilda inte får tvätta så vi kan åka ut till ingers blommor i sommen, massa jul fint där sägs det!
Ikväll blir det Ikea med mamma o pappa, köpa det sista till köket, ska bli kul o se när det blir klart :)

Ha en bra dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0