myskvällar

Hej hej hej...:)
Idag har jag varit ledig, har inte fått ut så mycket av den, mest suttit o väntat på att Matilda skulle komma o äta  med mig :P
Nedå, var uppe en säng hos mamma, gav henne en bukett blommer nu när det var första dagen på jobbet efter semester (jag vet, jag är världens bästa dotter ;) satt o tjata lite med henne, sen blev det gardinjakt med Josse, hittade la nått jag kan tänka mig, men Tranås har ju inte det bästa utbudet precis..
Efter det har det mest vart väntan, hehe, lagade Matildas favorit rätt, ugnsfalukorv o potatismos, mumma.
Men behöver nog öva lite mer på potatismoset efter som jag fick en skiva potatis i min mun :P
Men mysigt vart det tillslut när hon kom, pratglada som vi är blir det aldrig tyst..
o sist men inte minst hann jag gå o hälsa på våran Elin från Nässjö som var i stan, åkte lite bil, hälsa på Sofia, köpte en soffa. Ja sånt man hinner med på 90 minuter typ :)

Är även ledig imon, då MÅSTE jag ta tag i lägenheten, städa, tvätta o få upp lite hyllor.
Blir promenad o blodgivning först på morgonen.
Kul inlägg, nooot.. höhö.
Dags för sängen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0