Jobbhelg

Men man får göra det bästa av det..
o jag har så bra helg tider att det inte hindrar att ha kul på kvällarna :)

Igår var vi ute i åt på Ban thai, så himla gott.. Sen blev det filmmys hemma hos mig.
Jag måste bara säga att jag trivs så himla bra i min lilla lägenhet,
kommer trivas ännu mer när jag får iordning på väggarna o får bort kartongerna..
Sen det svåraste av allt är att hitta gardiner, krukor och en MATTA, Hjälp mig!!!

Ikväll blir det att åka ut till A-town, talas om fest där ;)
Sover där sen blir jobb imon igen.
Hoppas på att Elin har med sen kanareller till mig så man kan göra goda mackor sen på kvällen?! :)

Nehee, dags att göra sig iordning.
Ha en bra kväll!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0