Bankgatan

Oj det var inte mycket uppdaterat här över sommaren, men nu har jag äntligen en dator och internet.
Jag har även en lägenhet mitt i centrala Tranås, den ni ;)
Jag trivs kanon, vill bara ha i ordning på allt, få upp hyllor o tavlor.
Gardiner me tack, shit jag trodde inte det skulle vara så svårt, men Matilda ska få gå en sväng med mig på stan någon dag o leta, vi har oftast samma smak , bra bra :D

Annars jobbar jag o njuter av livet.
Igår var vi här några tjejer, spelade ett kort spel, ingen går fram det spelet nykter kan jag lova, hehe.
Alltid lika kul. Sen blev det en sväng till Strandbaren o sen myste amanda o jag hela natten :)
  Idag blev det först frukost på Gotte sen la vi oss i min lilla soffa o glodde på film, perfekt bakisdag..
Nehepp, om jag ska lägga mig o försöka sova så jag orkar att jobba imon.
Sen ska vi ut o äta god kina mat, längtar hehe..

Ha det så bra..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0