31 aug

Nu är det snart dax att åka o jobba, känner inte alls för det, men så är det ibland.
Blir alltid bättre när man kommer igång :)
Helgen har varit jätte bra, i fredags var vi hos Josses föräldrar, förfestade innan vi drig till Eksjö stadsfest för att kolla på Alle, skit bra var det. Sen var det egentligen meningen att vi skulle hem o fortsätta festen, men trött som jag var så åkte jag hem.

Igår var jag ledig, Jocke var här o satte upp grejer på väggarna, skönt att det börjar bli i sin ordning.
Men de ändrade på min soffa, alla mot mig, jag kan inte bestämma om jag tycker om det eller ej..
Man vänjer väl sig kanske, annars är det bara byta tillbaka!
På kvällen blev det filmkväll med Matilda o Simon, kollade på Taken, fy fasen vilken bra film.
En typsik min o mamma film :)

Nu längtar jag bara till nästa helg, då ska jag träffa mina favvo pojkar :D:D

Nehee, nu måste jag göra mig klar, ha en bra söndag!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0