Underbart

Vilket väder, efter regn kommer solsken som dom säger.
Hoppas nu inte det blir mer regn!

Sov inte längre än åtta idag heller, va tusan är detta????
Tänkte göra mig lite frukost o sen ta mig ner till Villia,
det är bra med barn, man kommer alltid ut.
Fast att jag hatar lekparker så får man väl ställa upp ibland..
Ska ner o köpa present till Sofia me, hon fyllde ju för ett tag sen,
o på torsdag tänkte vi fira henne lite.
Får se vad det blir!

Blir även promenad med Sandra lite senare,
o sen kommer Nina hem, mitt hjärtgull.
Haha fasen det känns som du varit borta länge..
Länge nog kan man väl säga :)

Ha en bra dag.
Gå här ifrån o ta er ut i det fina vädret!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0