Tyck synd om mig, Tack!

Jag tycker verkligen synd om mig själv när jag är sjuk..
o jag blir så himla mammig, som att jag är fem år igen, haha :)

Har mesta dels legat innan o kollat igenom satc boxen, var ute en sväng när patric o dom kom..
blev även grillning ikväll när jag var hemma!
Nu skulle jag varit med Stina i Eksjö, vi skulle suttit med våra cider, dansat, tjötat o bara skrattat...
Det vi är bäst på!
Istället sitter jag här, ska försöka få ihop lite fest musik.
Sen blir det väl sängen igen!
Va tusan, det är ju inget bra på tv på lördagar, fasen va tråkigt det är!!!

Men ni får ha det så bra ikväll, dansa o drick åt mig!
PUSS




Vad var det som hände, är det bara mitt fel att det är som det är?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, okej! Tore is da shit för faan :D

laddad för helgen nu antar jag? hade ju mer än gärna varit med och vunnit med bästa outfiten ;)



Ha det kanon och hälsa alla pullor där hemma!

PUSS

2009-04-27 @ 18:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0