TJUGO

Det har visst inte blivit så mycket skrivande de senaste dagarna.
Jag har ju lixom hunnit bli 20 :)
På torsdag blir det systemet, fick present kort idag av jobbet , en söt blomma me :)
Jag hade en jätte bra dag igår,
Gick upp sju eftersom jag skulle ta hand om min lilla "gudhund(?)" Ella.
Jag har nog fått lite avsmak av att skaffa hund haha, jag har verkligen inget tålamod,
skulle helst vilja att de lyssnade efter en gång. Det var visst inte så lätt :)
Haha, men Ella är ju min lilla charmhund ändå!

Fick en "födelsedags kopp" av mamma på morgonen, enkopp som man ska dricka in varje födelsedags morgon.
En mysig liten te frukost blev det allt!


Tjejerna kom hit på tårtkalas, även lite brända muffins fick dom, men goda var de ändå, visst? ;)
Fick paket av Nina, blev skit glad, en lisebergs tripp som verkar bli den 8 maj, :D
Sen hade vi lite familjemiddag, där blev det också paket såklart..
Pengar till Usa
Jelly Bean tårtfat
Rochet hallsband
ros muffinsform
min älskade rosa vattenkokare blev  även min :)
Fick blommor, skål & ljuslyktor också
Jag är skit nöjd med alla paket, tack tack tack..

Nu längtar jag bara tills 20 års dagen ska firas ordentligt som blir på valborg!!

Påtal om nått annat så har jag två nya favorit låtar
Lyssna på dom vettja sen är ni festsugna till MAX :)
Lasgo-Gone
Metro station-shake it

Dags för kvällsmat, sen Desperate housewives
Ha det bra!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0