Söndag

Somnade visst innan filmen var slut igår,
fasen vad jag hata reklam. Något som borde förbjudas mitt i en film!!
Men men så kan det vara.
Var ju som sagt lite jobb idag, 7-11 så onördig liten fjant tid.. men men.
Har den ju bara var 6 vecka så ska väl inte klaga!

Annars har jag inte gjort mycket idag.
Så skönt att kunna lägga sig o somna utan att tänka på att man måste somna tidigt till kvällen.
Imon är jag ledig, o jag går på en himla skön vecka, jobbar inte ett riktigt pass föränns på fredag..
Men veckan är ändå full..
Idag kommer Sandra hem, o Nina kommer hem imon :):):)

Nu ska jag ner o äta spenat innan jag ska o kolla fotboll med Fritte!
ps. mamma har gjort pizzabullar ;) hehe.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0