sol tack!

Nu skulle jag helt vilja lägga mig ute i solstolen o somna om...
men va fasen solen vill inte detsamma!
O inte är jag sugen på nått mörkt nyttigt bröd, ne jag vill ha färska frallor med ost o tomat på!
Mina önskningar verkar inte gå i uppfyllelse idag.
Jag har cola, det är ju bra de ialf :)

Igår hade jag jätte kul,
eller förfesten vet jag inte vad man ska säga,
Vi åkte ut till plåt Anton, satt mest o drack o sjöng typ,
men sen kom vi till babar,
väldigt bra dj igår, spelade skit bra musik, mycket gammal musik o det finns inget bättre att festa till :)
Så var det me de, fixade skjuss hem så slapp gå, tack Natta!!

Idag blir det en redig söndag, vi skulle nog grilla lite senare,
Sen imon är det ju min födelsedag om ni inte vet det, haha :)
Det blir tårtkalas för tjejerna vid 4 sen blir det middag med familjen!

ne, dags att göra sig nått att äta!
Ha en bra söndag
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0