Nina hemma :)

O det är sköönt :)
Hoppas på en stoclholmsresa nästa helg, kan bli gott!
Massa fest o nya människor, vem tackar nej lixom?
Något som vi hoppas vi..

Har varit ute o gått med Sandra i det fina vädret...
Skönt att prata av sig lite!
Dansa natten lång på lödag, OJA ;)
Annars har det bara varit lungt ikväll..
Tänkte göra mig lite kvällsmat o sen lägga mig.

Imon jobbar jag förmiddagen, sen kommer Stojnet in.
Blir fika, o sen hälsa på Matilda lite kan jag tänka mig...
O sen ska jag ge Nina en bamse kram, hehe :)
På kvällen verkar det som det blir årets första grillning,
Hoppas vädret håller i sig bara och att Matilda hinner hem!!!!!!

Nehepp,
äggen klara nu!
Sov gott..
PUSS


Kommentarer
Postat av: Nina

Nu är jag hemma sötnos! :)

Älskar dig, imorgon vill jag ha en stor bamsekram och mycket leenden och skratt för jag har saknat dig! :)

2009-04-07 @ 02:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0