Matlåda

Jag är helt uppe i min matlåda,
eller morfondagens matlåda,
Det blir pasta carbonare :) Så sugen är jag på det..

Idag har inte hänt alls för mycket,
blev ingen spinning,
jag "skadade" foten idag på jobbet, enbart för att jag var så arg!!
Så jag har bara tagit det lungt, har mest pratat med Fille,
min tredjedel ;)
Hon o jag ska visst bli sambos när hon kommer hem.
Jag försörjer henne, hon lagar mat, diskar o städer.
Ja, det kan det nästa vara värt ;)

Ska lägga mig tidigt ikväll,
är så mycket bra på tv..
Room service
Grey´s
Fråga Olle.
Sen ska jag sova.
Lång dag imon me...

Ps, jag vill vara på Cypern med Nina,
håller med dig hjärtegull, vi skulle ha det kanon!

Trevlig kväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0