lördagen den artonde april

lördag o jag är helt ledig, har inget planerat mer än fest ikväll.
Ska ta mig en färsk fralla o sätta mig ute o njuta av det fina väder :)

Igår var vi på banthai o åt några flickor, sen blev det spel o film.
Mysfredag,yes!
När jag kom hem ringde jag Mandy, nu är det inte långt kvar tills vi ses o jag längtar massa :)
men vart lite sur när jag kom in o såg att min säng var helt tom, inga lakan ingenting!
Så blev att sova i gästrummet o där vaknar jag alltid tidigt eftersom solen skiner in, usch!
Men men sånt är livet ibland.

Juste fick reda på lite hur jag ska jobba i sommar, det känns helt okej,
ledig hela v.28 då verkar det bli hultan 2009 ska bli jäkligt gott att åka dit igen!
o många sommarstatt ( eftersom jag fyller 20 ;)

Ikväll får vi väl se vad det blir, antingen nässjö eller staden beror på om Olli ska jobba eller ej.
Blir nog kul vilket som.

Nehepp,.
ni får ha en bra lördag!
PUSS










Kommentarer
Postat av: sandra

sandra, vi ses på hultan :)

saknar dig lite nu dock, du hade gillat denna kvällen.. myckat dansband ;)

2009-04-19 @ 03:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0