Längtar

5 dagar kvar till 20
15 dagar kvar till festen
1 månad kvar till USA  :D:D
Sen är det sommar, o fasen vad jag längtar.
Hoppas jag får sommar schemat snart så man kan börja planera lite!

Blev inget jobb idag, hade sån himla magknip hela natten så sov knappt nått.
Därför har jag varit hemma idag.
Stina, Matilda o Ella har varit här,
blev ju fint väder så satt på alltan hela dagen. Skönt!

Vill ha helg nu, ledig, as gött :)
Fredag hoppas jag på Grillat o på lördag ska jag nog med Olii till Nässjö.
Kul med nytt folk!! Gör min sista helg som tonåring till nått bra vettja.. hehe

Ne, dags att äta kvällsmat
sen blir det sängen!
Room service
Grey´s
Fråga olle,
Bra kväll!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0