Hemmakväll..

Det blev Linköping, o vi har haft en jättebra dag.
Så skönt att bara gå runt där, älskar den stade.
Jag behövde verkligen komma bort, o Matilda gjorde den perfekt!

Har shoppat, ätit o pratat massa!
Blev två tröjor, svarta chinos o ett par skor.
Köpte även chinos till Villia, så himla söta var dom :)

Ikväll blir det hemmakväll eftersom det är jobb imon.
Skulle gärna hängt med ut till rydsnäs.
Var så längesen jag var där,
men snart blir det grillkväll, då jag ska dricka öl (försöka ialf ;)

Om det är någon mer som ska vara hemma ikväll.
Sätt då på 4:an 21.25.
"vid din sida" är det ikväll. Bland de bästa filmerna jag sett.
Så ikväll blir det massa tårar. haha.

PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0