Godmorgon

Klockan är nu halv sju o snart ska jag sätta mig på cykeln ner till V-berg.
Det känns knappr jobbigt att jobba där, det är ett så himla gott gäng!
Bra det där.

Men trött är jag, nu är det bara imon me jag ska upp tidigt,
sen får jag sova några dagar, o jag ska njuta till max :)
Ledig helg ju!!!

Nina, det känns redan att du inte är hemma,
hoppas allt är bra o vädret är kanon!
Än sålänge är det väldigt grått här, men solen kan nog komma fram under dagen :)
puss på dig hjärtegull ;)

Idag är det som sagt heldag på jobber, 7-4, sen spinning vid sex,
MATILDA, jag har bokat dig me, kvart i sex, Tinas Spinning...
hör av dig!

Ne, bäst att åka nu!
PUSS

Kommentarer
Postat av: matida

Gött Sandra!!

jag älskar att du sköter mitt liv åt mig :)

2009-04-01 @ 06:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0