en vecka kvar

nu är det jag som räknar ner,
endast en vecka till sen är det mig ni möter på systemet ;)
O jag vet knappt vad jag önskar mig, detta är inte likt mig?!


Idag har jag jobbar till halv tre, sen åkte jag hem o sov.
Det var så himla skönt att bara kunna lägga sig i soffan o slappna av..
Är nästan bara  måndagar jag kan göra det på, annars ligger man bara o är rädd att man inte ska somna på kvällen om man sover på dagen.. haha sån är jag :)
Tog en promenad ner till Matilda, satt o snacka med dom innan jag åkte hem igen.
Köpte med mig skagenröra o gjorde mig en god smörgås till "söndags filmen"
Men nu är det ju nyheter, lite träligt sådär.
Fast då kan jag ju o andra sidag lägga lite tid o skriva i min braiga blogg ;)

Helgen är slut o nya planer planeras för nästa?
Usch jag vill ha pengar, jag vill till stockholm.
Men det ser inte ljust ut. Får nog bara bli linköping i helgen.
jag känner mig själv för vä'l, jag kan inte gå i stockholm utan att shoppa.
Då kliar det i mina händer. Så det kan jag ju bara drömma om!
Jag måste verkligen spara mig till USA, hjälp mig!!!

Jahopp,
imon massage som sagt,
sen umgås med Matilda o Ella tänkte jag mig.
Måste o fixa nytt bankkort o legg eftersom jag på något sätt slarvat bort de i helgen?!
O även hämpa papper så jag kan skriva in mig i a-kassa.
Usch vilka tråkiga pengar..

Ne, nu är det dags för soffan!
Ha en trevlig kväll..
PUSS


Kommentarer
Postat av: Nina

jag ska hitta på något fyndigt.

Kanske en sak. en sak man kan leka med.

eller en händelse. en händelse som man kan njuta av..

nja, där flög jag iväg i mina tankar :)

men något fyndigt..hm?? Det ska jag nog klara av av fixa! :)

2009-04-14 @ 15:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0