Biokväll

Är ganska så trött nu,
gick upp sex i morsse för att jobbar 4 timmar.
Känns väl inte sådär kanon, men men, behövde lite timmar..
Sen kom stina, vi tog även en sväng på stan innan vi begav oss med mat hem till  Matilda.
Sista kvällen ensamma för henne o simon inatt.
Sen blir ni mor o far, eller matte o husse kanske man säger?! ;)
Längtar massa :)

Sen var det  hem o då drog mamma med mig ner på stan,
köpte påskägg/presenter..
Hann inte komma hem innan det blev bilen med Nina,
åkte o bara pratade, pratade massa om hennes resa.
Lutar åt att det bli stockholm nästa helg, GÖTT!
O så ikväll blev det bio med Nina, Lisa o hennes vän.
"män som hatar kvinnor" verkligen ett måste att se.
Shit vad rädda vi var där ett tag, hoppas jag kan sova inatt!

Imon ska jag på lyft teknik 8-13
hoppas jag får en liten lugn stund efter det.
För sen på kvällen blir det sleepover=massa tjöt o flöt=dåligt med sömn
Så är det.

Sov gott!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0