Bärbart

Det börjar gå åt det ljusa hållet..
Har varit piggare idag, men så fort typ jag gör nått så blir jag helt slut o måste lägga mig!
Patric har varit här o målat idag o Josse hängde me o sydde min mina klänning till helgen.
Jag är så himla nöjd, Sofia verkade tycka om den me, lite kort bara men så ska det väl va ;)
Skönt att de´n är klar ialf..
Har fått det bärbara internetet idag me, så har kunnat sitta o försökt få ihop musik.
Så jobbigt när man knappt inget har på datorn så man bara kan sätta sig o leta.
Nej nej här måste man ha fantasi..
Men jag kan lova er, det är inte alls mycket "sandra musik" känns som bara RNB, men men det verkar ju folk tycka om ;P

Ska vara hemma imon me, hoppas jag mår bättre då!
tänkte fixa lite med sånt jag missat nu under dagarna jag bara legat..

Nehepp, ska väl ringa Nina nu, sen blir det Satc!
Sov gott.
PUSS





Vill ha dessa men har köp förbud nu innan Usa, men om jag har pengar kvar
får dessa bli mina då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0