Bakis?

Ne, jag kan inte påstå att jag är så himla bakis..
Men har precis kommit upp, skit seg är jag ialf.
Skulle gärna ligga i soffan hela dagen o bara slappa.
Nejdå, här har man ett jobb att sköta!
12-18 idag igen..
Längtar till Tisdag då jag är ledig, o då är det massage, Gött :)

Igår?
Jag hade inga förväntningar på kvällen,
men shit vad kul jag hade.
Eller jag hade inte så kul på statt, blev allt lite besviken...
Varför känns det sålänge när det är öppet till 2, ändå var vi inte ute tidigt?!
Mycket folk var det ialf, shit vad vi trängdes.
Det stog en kille bakom mig när alla tryckte på o skrek att jag var "ett jävla luder"
o det var inte bara en gång, haha. Folk kan inte sånt där med kö.
Haha, så kan det vara :)

Ne, dags att hoppa in i dushen!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0