åttonde april

o snart fyller jag 20, helt sjukt, endast 12 dagar kvar.
Sen är det mig ni ser på systemet ;)
Jag har ialf lite problem med vad jag önskar mig.
Har innan alltid sagt att jag vill ha dollar till resan,
men nu verkar jag ha pengar så det räcker..
But i´m in love..

   
Jag kan inte bestämma mig, 
det kanske blir båda, men 10 cm, Hello New York ;)
Någon av dessa blir på önskerlistan ialf..

Nehepp,
Här sitter jag o väntar på att familjen Hagström/Amneklev 
ska komma hem med deras nyförvav, Lilla Ella.. :)
Sen blir det myskväll med Nina o Sandra!

Nu ska jag tjöta med Fille o ta mig en pizzabulle
Ha en bra kväll!
PUSS

    

Kommentarer
Postat av: Amanda

De översta har Emelie, eller de ser likadana ut typ iaf. Testar dom när jag kommer till henne, sjukt underbara alltså! Men ett tips, önska dig pengar så du kan shoppa här och inte hemma!! GE MIG EN PIZZABULLLEEE!! Hette inte hunden Kerstin btw?

2009-04-08 @ 21:05:07
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0