22.22

Undra vem som tänker på mig då?
Alltid kul att fundera på ;)

ikväll har jag varit hos Fritte, Sofia me..
Vi kollade tv typ, alla var döö trötta.
Men kul att ses ialf!

Asså,
Jag vet inte vad man ska säga om saker som händer runt omkring mig.
Jag orkar ialf inte bry mig, hör av er om nått handlar om mig! :)
Ryck på axlarna vettja!

Helgen verkar bli väldigt lugn,
Jobbar imon till sex, får se om det bli after work.
Annars bara lugn kväll hemma..
Lördag hoppas jag få med Matilda på lite shopping,
jag vill ha lite nya kläder, inga pengar har jag egentligen, men det fixar sig alltid :)

Jag vill ha hem mina kära vänner mer än nått annat just nu!!!

Sånt är livet!
Ha det bra!
PUSS


GE MIG DENNA KVÄLL IGEN!!!!!!


Kommentarer
Postat av: matilda, din bästa! mohaha <3

den kvällen var så jäkla bäst.

skulle gärna vilja uppleva den med er igen <3

2009-04-03 @ 07:15:46
Postat av: Anonym

den kvällen var så jäkla bäst.

skulle gärna vilja uppleva den med er igen <3

2009-04-03 @ 07:18:10
Postat av: Nina

Ahh, jag skulle gora allt for att fa den kvallen igen! En riktig heartbreak kvall! :) alsk!



Ryck pa axlarna bruden! :)

Du ar min idol!

Alskar dig!



P.s jag kommer snart hem och det var jag som tankte pa dig :)

2009-04-03 @ 18:26:13
Postat av: Nina

Tack sa himla mycket for att du namner mig och att jag finns i dina tankar.



For det gor du hos mig <3

2009-04-03 @ 18:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0