Trollhättan nästa.. :)

Så himla skönt. Fritte slapp va barnvakt så imonbitti åker i o hälsar på Ida, oooohhh så bli så himla kul. Så imon ska vi gå på nått köpcenter o shoppa. Sen ska mysa hela kvällen. Sånt sån vi älskar :) MUMMA! men vi

Idag har Fille o jag haft en trevlig dag också, åkte till lkpg. Shoppade o åt på vårat favvo stället, expresso house.
Sökte ett jobb me, shit tänk om jag skulle få ett jobb där. Va skulle jag göra pendla o sen kanske flytta dit. Shit va spännande. Ett dröm jobb för mig typ haha. Jajja drömma får man :)

Nu ska jag sova så jag är pigg imon. Tre timmars bilfärd me fritte rääääv imon, kuul!
Pappa har gjort äggamacka till oss som vi kan mummsa i oss. Kommer bli två roliga dagar.

Jaja, sluttjatat!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0