Söndag

och sista dagen Amanda är i sverigen :/ Det blir en jobbig dag det här, ser verkligen nte fram emot kvällen! Gaaah

Ja igår me. haha shit va kul jag hade. Jag dansa o sjöng som vanligt. Haha, fasen Adam vann mot mig i singstar, herregud ;)  O Fritte, jag försöker få tag  i henne, haha, hoppas du mår bra idag. ;) ojoj.
När vi väl kom ut sen, så var det väldigt kul, eller kul när jag hittar Ebba i en buske (kissande) varför hamnar alla vid badhotellet just då? :) haha
Kul att lite ömo kom in också, det var ett tag sen typ.
Eller haha, när jag skulle hälsa på josch o hälsa på fel person, det var pinsamt. Tänkte väl de, det sg inte riktigt ut som du :P

Jaja, haha man kan aldrig berätta allt kul såhär. Men jag får stratta för mig själv :)

ha en bra dag"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0