söndag

tjaaaa...:)

Idag är det söndag o nu sitter jag o letar dator. Pappa berättade att våran dator har gått sönder helt nu så det blir att åka o köpa en ny. De har lovat mig en bärbar så jag hoppas på det. :)
Inte för att jag fattar så mycket, men får ringa till simon så han kan hjälpa mig lite ;P

Det regnar som vanligt eller som det har gjort hela helgen,så tråkigt när det är marken o man vill gå o kolla lite.
Ska ner o köpa nått till kim me som fyller år på tisdag. Då blir det kalas med tårta,MUMMA.

I morsse åkte Amanda till Tunisien me, jag är verkligen inte avis,inte alls ;)

Nu har jag bokat hem biljett, kommer hem vid halv elva på tisdag kväll, sen börjar arbets livet på riktigt :)

Nu ska jag gå o mysa med  maxxi,:)

PUSSOKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0