OTH

O helgen har varit jätte skön. Så himla mysigt att bara umgås me familjen.
Maxxi bara växer, så himla söt. Man vill bara ta hem honom :)

Dopet o diktengick jätte bra, jag lät verkligen som en liten präst :P
Så himla int också, Niclas o Greta hade köpt ett halsband som var som en fyrklöver. Som man sen delade på tre o då blev det varsit hjärta som jag maxxi o jocke fick varsit  i en kedja. o sen hade de graverat in dopdagen. Kommer alltid ha på mig det <3<3

Amanda ringde precis. Så himla skönt att man kunna snacka lite strunt. Så himla glad för hennes skull att hon har det så bra! Hur ska jag klara mig när Filippa åker också. Haha vem ska jag nu pratade me 7 ggr om dagen typ. Det är ju er man alltid ringer till när man har tråkigt o egentligen inget har att säga, :)

Jahopp, ska ner o kolla på tv nu, Fille har varit så snäll o spelat in OTH så ska kolla på det sen me..
PUSS O KRAM


Kommentarer
Postat av: fredrika

du har skrivit orden Himla 5 gånger i ett inlägg:D haha sööött:P

2008-09-29 @ 12:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0