ojsan

haha, mamma är skit sur på mig. Jag frös massa i ishallen o ville hem o kolla på efterlyst. Men då sa hon innan vi åkte att "fasen dig om Patric gör mål nu." O sjölvklart, på dom sista 15 minutrarna hannn han göra ett mål. Lite kul sådär :)
De vann ialf me 4-3. bra bra!

jaja, nu ska jag gå o sova. Imon blir en lång dag, ska först jobba sen ska jag direkt o hämta Oliver på fritids o va barnvakt till Cattis o Jonas kommer hem. Men ska hem o lunchen. Amanda har fått önska mat imon. Det blev spenat. MUMMA. Sista gången hon kommer ner o äter här på ett år! Shit va jag tänker på allt "sista på ett år" Usch va jag kommer sakna min bästis.

Sov gott!
Tänker på dig Ida, önskar jag kunde va hos dig!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hello! Det går bra på jobbet alltså? :) Inte fått några hårda ord än? :) Kul!!

2008-09-18 @ 15:23:52
URL: http://amandasalomonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0