Marknads helg

Ja, denna helgen kommer jag då inte hinna sitta vid datorn mycket eftersom det är sveriges storsta marken precis utanför dörren :P
Ikväll va vi ute en sväng, åkte lite karuseller. Hahah Eddan o jag åkte bilarna, det var ju fasen as svårt att köra. Han gick därifrån lipandes :O
Sen skulle jag me Kim i en såndär snurr o flyg grej. Sånna där karuseller som Amanda alltid ska åka, gaah jag höll ärligt talat nära på att spy, Aldrig mer säger jag!

Imon ska jag hänga med Eddan o Linda ut o åka lite. De karuseller han åker de är braför mig :P

Nu ska vi sätta oss o dricka te o äta marknadsgodis. Vi ska sitta o lyssna på allt fullt folk som går utanför Mysigt

Ha det kanon. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0