Måndag

o här sitter jag. Nått fel har blivit så inget oth för mig. Gaahh jag dör. haha jag är beroende av att se det. Jag längtar till boxen kommer ut!!
jahopp. Idag blir en lugn dag. Tänkte att jag skulle bli bättre o sen gå ut o gå med Matilda. Vi som skulle till Stina men den planen ändrades. Så synd om henne. Hon hade precis vart o handlat tacos tills ikväll, när jag sa att vi inte kunde komma. Usch va dåligt samvete jag fick.

Imon ska Filippa o jag har en egen dag. Ska till Lkpg o ha det bra! Vi ska shoppa. Jag skiter i att jag inga pengar har. Jag måste få shoppa någon gång. Får väl spara någon annan gång! Ne, jag ska ialf under ett år komma iväg till USA o hälsa på mina två bästa vänner!

Sofia o Hannah skrev idag me, shit va jag saknar dom. Det blir tungt när Filippa åker också. Usch jag längtar INTE till de dagen.

Men men, nu ska jag försöka söka lite jobb.
Ha det bra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0