Lördaaag :)

Jaa, o det är lika me fest. Fest med bla. Sandra och Matilda. Gött :)
Vi ska sjunga singstar o bara ha allmänt kul!
Sen kommer problemet va man ska ha på sig, shiit. Jag hatar att inte ha nått nytt på mig. Men men det ordnar sig alltid.

Usch om en vecka, kommer jag typ ha panik. Då är dagen efter Amandas avskedsfest. Jag kommer ha lipat mycket den kvällen. bäst att förbereda. Sen dagen efter så åker hon. Hon kommer åka bort från mig i mer än ett år. gaah. lipstiill..
Men men. vi är bästa vänner o sånt klarar bästa vänner!

Idag blir det att träffa Ida, sen får se om Matilda åkte till lkpg eller inte, annars kommer hon nog me en sväng me..:D
Tror det blir att ligga o slappa i soffan eftersom Ida har bakis dag idag ;)
Jag vill inte att hon ska åka till Trollhättan imon!!!

ha en bra dag! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0