långhelg

´Ja, jag vet att jag uppdaterat dåligt. Men jag vill inte sitta vid datorn när Niclas o Eddan är hemma.

Igår började dagen me att jag skulle lära mig att göra pinnpraliner. Jag har en order på 12000 o det ska vara klart 4 okt.
Den som jag tar över jobbet för var konditor o har aldrig haft en så stor order på så kort tid.
HALLÅ JAG HAR INGEN UTBILDNING!
Det är jag som kommer göra alla praliner o så. Usch hur ska detta gå?
Det som är skönt är att jag kan betsämma själv hur jag kan jobba. Bara allt är klart till rätt tid!
På söndag var Carolina så snäll att hon kunde komma o öva med mig lite till.
Sen på måndag ska jag prata med chefen om allt. Om att jag inte kommer klara denna orde mm. Vi ska prata löner o sånt. Shit jag kan inte sånt här?!

Idag ska Edwin o Niclas åka hem, vill inte!!!!
Men ska träffa Ida om en stund,var ett tag sen kan man säga. Saknar henne!!
Sen ikväll blir det mys med Fille. Shir två veckor sen i sågs! Det är bra att vi tränar tills du åker! :P

Ohhh, jag saknar Fritte massa, o jag tycker att du gör helt rätt beslut. Du ska som sagt vara stolt att du vågade åka.
Du är så himla bra!!!
Vi ska hitta på massa kul när du kommer hem. Jag tackar gud att jag får en till kompis hemma när alla åker :P
PUSSÄLSK!!!!


jaja, nu ska jag leka en stund med Eddan innan det åker!
Uppdaterar mer sen!


Kommentarer
Postat av: matilda

jag kan inte just nu :) och föresten var de la inget att svara på? haha

2008-09-12 @ 11:27:44
Postat av: fritte

hha du ar sa soot:) jag vill med gora pinnpraliner, sag till om det krias och behover hjalp:D hihi. jag har kopt skitmkt cupcakes tillbehor, ssa det ska du och jag baka nar jag kommer hem;) JAg ska kolla efter eddan skor, har ganska manga "sko;bestallningar" ska se vad jag ka hitta:) hihi. SAKNAR DEJ. va kvar hemma nar jag kommer hem da! och det dar med lonen, STA PA DEJ:D massa ska du ha. alsk dej:) ses snart!!!

2008-09-12 @ 14:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0