jahaaaa

va ska man säga. Nu har jag nog inget jobb igen. Hur ska man förklara mer än att allt verkar blivit ett missförstånd. Jag blev helt chockad o så himla arg o besviken. Trvides ju verkligen o jobbade skiten av mig kändes det som.
Nehee, jag kanske inte dög. Jag har inget svar.

Nu får jag börja om igen.
Börja om med att tjata på massa folk. Kan ingen ge mig lite jobb? Jag vill jobba!
Men ja, man har ju lite ledig nu. det var ju skönt! Vad ska man hitta på då? Kanske åka o hälsa på Ida? Kanske stanna i Filipsad? Kanske nått annat.. ;)

Oh, nu sitter jag o väntar på att min tredje del ska komma in på msn. :) Haha, den andra tredjedelen sitter ju också o väntar på henne :) Så himla skönt att höra att du har det bra.
Amanda föresten, jag älskar Melissa horn nu :):)

Sen ska jag ner till Fritte o Emil o kolla på Idol o den nya serien med Persbrant (<3)
O sen kina mat kanske. Älskar´t :)

Ha det bra alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0