HELG :)

Ohh, så himla skönt. Denna vecka har jag jobbat mycket mer än heltid.  Men det märks väl när länen kommer sen :)
För nu ligger jag knapert. När jag betalat allt så har jag inte mycket kvar. Usch.

Gick från jobbet vid halv ett idag. Det var skönt :)
Gick o luncha me Matilda o Fritte, Amanda kom sen me :)

nu sitter jag här o försöker komma fram till kundtjänst, herregud. Vänte tid på 20 minuter!!!!!
Sen ska jag ringa Ida, jag blev nyfiken va hon blivit så glad för. Haha jag blir glad utan att jag vet vad det är som hänt :D

Har lite att fixa nu. Men ikväll blir det bio. O sen mys me de bästa!
Pizza kanske. Kan tänka mig att amanda vill ha det en sista gång innan hon åker ? :)

Ohh juste, så himla glad blev jag. Jag fick ett tack brav från östanå. O de skickade me en biobiljett. haha gött när man inga pengar har :)

jaja, nu ska jag försöka fixa min telefonräkning :/

PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Ida

Skicka vilka bilder du vill ha och skriv vilken färg och vilket text du vill ha, så ska jag fixa en åt dig ;)

2008-09-19 @ 18:43:01
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0