Godnatt

Idag har varit en lite slapp dag. Gick ut på marken, åkte lite karuseller, fy fasen Kim tvinga upp mig i nån jäkla klo. Då fick jag veta att jag levde. Herregud jag va som en sån där "fjortis" som skriver för att synas,men jag var så  jäkla rädd. Den bara flööög. fasen det kom tårar. Usch att det finns sånna, de är julivsfarliga!!!!

Jaa,sen åkte vi o köpte kina mat,MUMMA. O gick ut en sväng till,men seg som greta alltid är så kom vi ut när alla stånd stängdes. Så vart inget armband som jag ville ha...!

Ikväll har vi bara tagit det lungt. Haha, Greta, jag o hennes mamma satte oss för o spela buzz, så jäkla kul.
Hennes mamma blev så jäkla arg för att jag valde musik hela tiden o att hon inte fattade när hon skulle trycka, HAHA

Nu har de smittat mig här, har blivit förkyld, usch. !
Så ska lägga mig o läsa det sista av boken o ligga o vänta på ett sms ;) ,
 ska upp o lämna Eddan på dagis imon :)

Sov så gott. Pusso kram

Kommentarer
Postat av: Filippa

haha vad väntar du på för sms ;)

kom hem snart jag känner mig ensamen.!

vet du förresten att jag har en blogg???

2008-09-08 @ 14:22:03
URL: http://filippafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0