Godkväll

Nu ska jag snart gå o lägga mig, är så himla trött!

Har varit hos Ebba o kollat på film, min brors flickvän tror jag att den hette. Vi pratade bort allt när boysen kom. Haha :)
Men trevligt var det allt!

Har träffat Ida en sväng innan me. Oh jag har saknat henne massa, jag vill att hon ska va hemma som vanligt <3
Ja, vi va på stan, letade efter något Ida kunde ha till kvällen, hittade en skit snygg skjorta.
Men när vi väl kommit hem o Ida skulle pröva kvällen outfit berömmer hon sina jenas sååå mycket för hon tycker dom är så bra.  När hon väl fått på sig dom o visar mig så ser jag ett hål. Ida får panik. Hon hade inga andra byxor me sig hem.
Så vi fick ringa Emil o åkte o kollade om Fritte hade lämnat nått efter sig. Som tur var hittade hon ett par snygga. :)
Men vi båda tyckte det var sååå jobbigt o va i lägenheten utan våran tjej.
Shit va vi saknar dig gullet! Det ska bli så skönt att du kommer hem <3333


jaja, Sov gott :)

Kommentarer
Postat av: frittsan

haha jag horde att ni hade varit och tjuvat i min garderob tjejer;) haha! men det far ni garna:D vad tog ni for byxer:)? SAKNAR DEJ. pusspusspuss

2008-09-15 @ 16:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0