....

Idag var jag på kurs på badhotellet, det gick ganska bra. Inte för jag kommer komma ihåg allt men ändå. Väldigt kul att lära sig lite nytt. Får väl se om de ringer efter mig. :)
Åkte sen till Matilda, gick på stan o sen fikade vi.

Nu sitter jag här, ladda mp3 me ny musik, packar o så.
Åker til Linköping vid åtta o sover där, tåget går 8.00 därifrån imon bitti. Ska bli skönt att åka bort faktist!
Jag hoppas inte jag blir sjuk, alla där uppe är typ förskylda. usch då.

jaja, ska packa klart sen kanske träffa Amanda en sväng.

Pussokram


Kommentarer
Postat av: jess

svar : ATT den är :D så sjukt snygg, men får se om man kan få tag i vad det står och så :p man vill ju inte ha ngt som man inte vet vad det står xD

2008-09-02 @ 17:31:40
URL: http://jessicawisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0