en vecka kvar

Dagen har rullat på bra, det tycker Amanda o jag om :) Vi tog en sväng ner på stan, mötte upp Janica för att sno Elsa för ett tag. Så himla söt unge, jag är så avensjuk på Mandie, vill me ha mina små gullungar här :)
Sen gick vi upp för att lämna henne men vi kunde inte slita oss så stannade ett tag, åt lite o tjöta. Sånt vi gillar.

Vi träffade Fille lite senare för film, det blev nån som var bra. Mitt förslag kan man alltid lita på ;)

Nu sitter jag här, pallar inte me min dator. Det ploppar upp sånna där virus fönster hela tiden. Kanske göra nått åt det snart. Haha?

Juste imon åker jag till Jocke istället, sover där så slipper jag alla väntetider. Det ska bli så skönt att komma bort lite faktist!
Föresten nu har Amanda o jag bara en vecka kvar att umgås med varann innan hon åker, EN VECKA.
Vi bestämde att vi ska åka till Jönköpings badhus en dag. Sen har vi sagt att vi kanske kan ha picknick o gå på bio så det blir det kanske den veckan me. Får se vad vi hittar på, bara att vi ska umgås ialf. Det är helt sjukt. Men jag är glad för hennes skulle ialf. BÄSTIS <3


Godnatt!!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

gumman, haha, bestämde vi badhus eller bestämde du de själv, har för mig att jag och fille sa kanske? haha, men vi gör det bästa av den veckan, puss love <3

2008-09-02 @ 00:12:58
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0