Dop helg.

Jaa, nu har vi fått tag i en bil, så på onsdag ska jag åka till Trollhättan för första gången. Ida ska få visa mig staden lite o sen ska vi bara mysa. Va jag längtar! Synd att vi ite kunde stanna till fredag så vi kunde gått ut på lipz :) Men men , det får bli någon annan gång! Skönt ialf att det ordnade sig.

O Amanda skrev idag som vanigt. haha et första jag gör varje morgon är att gå upp o läsa mailet från Amanda. Haha tänk om hon missar någon gång me ledsen o orolig jag skulle bli. Så glöm aldrig det bästis!


Idag ska vi åka till Filipstad när Patric har tränat klart. Ohh va jag längtar efter mina pojkar.
Sen på söndag blir det dop. Gaah jag ska läsa dikt!

  "att få ett litet gudbarn
 är en gåva och en ära
att man är betrodd att stå ett liv så nära

Man länkas till varandra med ett gudomligt band
så själsligt är man nära fast man bara ses ibland

Ett gudbarns liv man följer av omtänksamma själ
för man har fått till uppgift att se til barnets väl

och även i det tysta finns det alltid kvar
att man känner något särkilt för det gudbarn som man har"


Kommentarer
Postat av: Ida

en liten parantes bara: lipz har inte öppet på fredagar :) puss ändå

2008-09-26 @ 14:42:54
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0