barnvakt

jaa, här sitter jag. Barnen somnade vid åtta. O jag ska va kvar till tolv. Lite mindre kul, men pengar blir  det ju :)
Hoppas att jag slipper jobbet imon, eller ialf inte jobba så många timmar!
Jag vill umgås med amanda, massa massa massa. Du är bäst!
O nu fick jag se att hennes present som hon skulle få inte kommer heller, också mindre kul. Får väl skicka det till henne. Gaaah. Nu måste jag hitta på nått nyttt. Usch jag vill inte att du ska åka gullet. Jag saknar ju dig bara efter en vecka o då pratar vi ändå varje dag! PLUTT

Jag är glad att Fritte kommit hem idag ialf. Ska nog ses imon?
nu ringde matilda..
Puss

Kommentarer
Postat av: a

<3<3<3

2008-09-19 @ 00:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0