bakis dag

ja, det kan man verkligen säga. Fy jag har inte varit såhär dålig på riktigt länge. Får verkligen inte ner nått, inte änns min kalla pizza som jag annars alltid älskar så här dagen efter!
O vid fyra ska jag till Esteband o öva lite på o packa. Jag är lite nervös hur detta ska gå egentligen. men men det löser sig alltid.


Imon kommer Amanda hem, GÖTT! Sista veckan nu då, På Tisdag har Fille o jag bestämt att vi ska på bio, andreas 1,5 eller vad den heter. Amanda har inget att säga till om :)

Oj, jag kanske ska säga nått om igår. haha. Ja, det var en kul kväll. Nina, jag o sandra, fasen va vi ska leva livet nu, Nina o jag sa ial ta oss på en kryssing snart :) Haha,. Ja, det blev inte så mycket sing star egentligen. Blev mest prat prat prat. Sånt är kul det me kan man säga!

Ne, nu orkar jag inte skriva mer. Måste till sängen!
Ha en bra dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0