avskedsfest

gaah, usch. Nu har jag gjort klart den present som Amanda ska få ikväll ( den andra får jag skicka ner), eller Ebba hjälpte mig lite!
Usch det känns så fel att festa o fira att du ska åka. Jag sitter i lyssnar på Carola- sanna vänner. Ohh du är verkligen en sann vän. haha :)

Ja, nu sitter jag ialf o bränner en skiva för kvällen, samma problem som alltid att få ihop en skiva. gaah.

Men annars kan det nog bli en bra kväll, skönt att jag inte ska säga hej då idag ialf. Så då kan jag njuta av den sista festen på ett år med min bästis. Vi ska dansa till om igen, våran fina dans. Vi ska sjunga sing star. Mumma på denna kväll. Hoppas på bra folk me. Inget/ingen ska förstöra denna kväll.

Jaja, nu ska jag lägga mig o slappa vid tv så jag är pigg ikväll.
Ha en bra kväll <3




Bästis o jag vi är goda vänner fast än lite olika....

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha de skitkul ikväll och dans, sup och skratta för mig me, okey?! :)

2008-09-20 @ 17:57:27
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0