Amanda Maria Segerson


Shit vilket tufft år detta kommer blir. Okej om du skulle flytta här i sverige men ända till USA? ETT HELT ÅR. Hur ska jag klara mig utan dig. Usch jag kan verkligen inte sluta lipa. Fasen jag måste skärpa mig.
Mamma sitter där nere o lipar o jag här uppe, fasen vilken familj vi är.
Ja, jag kan nog inte förklara hur allt känns. Jag vet att detta kommer va det bästa året ever för dig. Du kommer utvecklas så himla mycket som person. Det är det som skrämmer mig mest typ. Här står jag o är kvar i Tranås, vad ska jag göra?
Fatta hur mycket som kommer förendras. Tänk om du inte kommer hem. Ne nu får jag sluta.
Ska ladda ner musik till min bästis så hon kan ha lite till 12 timmars resan. Kommer tänka på dig hela dagen imon.
Jag längtar bara efter att ha fått ett mail när du kommit fram.

Ne fy fasen va jag kommer sakna dig!!!! Love you babe.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

nu får du mig att gråta igen, fuck! <3

2008-09-21 @ 22:50:50
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0