söndag

ohh, fy fasen vilken huvudvärk jag har. Men det går över med en alvedon :)
haha, började morgonen med en pan pizza, haha. Kan det blir värre ? :P

Men gud vilken rolig kväll jag hade igår, har nog inte haft såhär roligt på länge!!!  Tur att vi inte åkte till Eksjö..
Kvällen började på salongen med att göra sig fin för kvällen, drck lite vin o hade det trevligt som alltid.. Gick vidare till Fritte, där det blev en redig tjej fest. Vi mimade sjöng, dansade strip dance, dansade i soffan till massa gammal musik+ AGNES, min nya idol :) ahhh det var så himla kul.
Lois var så tjejig o det gjorde alla så himla glada. haha. Hon gick ut med frittes "i love pink" linne. haha.
Sen blev det parken o barbados. Ohh jag blev kär i den nya sångaren, så sjukt snygg :) Även där blev det massa dans.
Oooo jag dansade med Nina o Sandra med, så himla kul har jag alltid nä jag träffar er! Men Sandra, du får sluta med dina raggarlåtar ;)
Föresten Fritte o jag hittade en nya taxi, haha vi liftade för första gången, han ville ha med oss till Bosniska klubben, nej nej haha,

jaja, sluttjatat om det. Nu ska jag väl ta mig en dusch o sen ner till Ziesta, där ska vi ha lite tjejfika o skratta igenom gårdagen!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0