Söndag

Ja, idag är det söndag o jag är inte friskare. Min nästa är full av snor o min hals gör ont. Ja tyck synd om mig :)
idag har jag bara legat i soffan typ, kollat på idol som jag missade i fredags, fasen att yasmina skulle åka ut jag tyckte ju hon va så himla söt o bra! .. sen var jag nere en sväng på ålens med fritte, sen hem o åt, mumma.
Nu ska vi snart i väg på hockeyn, jocke o sofia skulle komma hem me, kul kul.

Juste, jag har kommit på hur ensam jag kommer va på haloween, Lois o Fritte ska på 25 års fest, ebba ska till stockholm o matilda ska på någon bonne fest, va fasen ska jag hitta på. Jag får väl åka upp till Filipstad, där blir jag aldrig ensam :)

Jaja, ha en bra kväll!
ps. Filippa skriv ett sm

Kommentarer
Postat av: Filippa

hihi jag ringde ju :D älskar dig..

2008-10-20 @ 00:42:17
URL: http://filippafundin.blogg.se/
Postat av: Amanda

25 års fest till vem?

när passar de att jag ringer imon tror du?

puss

2008-10-20 @ 03:36:24
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0